Een beetje uitleg bij deze blog...

Lees, kijk en geniet...

maar let wel:

- als je iets wil te weten komen over onze laatste avonturen: begin dan van boven naar onder

- als je een leuk 'boekecafeetje' wil vinden in je buurt waar wij al geweest zijn: begin dan van onder naar boven

- meer info: is te vinden in de rechterkolom

- als je een cafébaas bent die een slechte recensie heeft gekregen: schrijf zelf een boek ;-)

Veel plezier!

zondag 12 april 2009

Eerste boekentocht 2009


De lente is in het land. De zomer kriebelt. Tijd om te boekerijden!

Misschien dachten velen onder jullie: 'die heeft zijn favoriete hobby achter zich gelaten". Niets is minder waar. Feit is wel dat door tijdsgebrek en (laat ons eerlijk zijn) gemakzucht het er niet meer van gekomen is om berichtjes op deze site te posten. Nu de zon wat langer schijnt, hebben mijn fotovoltaïsche cellen wat meer energie. Dat belooft... ;-)

Beaufort03 is aan zee. Dertig kunstwerken staan klaar om begluurd te worden. En dat kan evengoed vanop terras.

Mijn vrouw Joke en ik kozen in Oostende voor café Empereur. De "vakantiejob-bediening": daar hebben ze misschien nog een excuus voor. Maar dat ze de specialiteit van het huis niet hebben (Gueuze Girardin), daar mochten ze van mij wel eventjes hun tenen voor uitkuisen... ;-)

(mijn vrouw Joke op het terras van café Empereur)

Een Hoegaarden Grand Cru dus met gratis portie kaas (van den boek). Voor de kleine honger dan maar meteen ook de 'huisbereide garnaalkroketten' besteld. Dat ik er niet veel meer over schrijf moet het één en ander duidelijk maken...

Deze namiddag vertrekken de boekerijders richting Ertvelde. Hopelijk voor onze eerste "echte" boekentocht 2009... :-)



Geen opmerkingen:

Waar zijn we al geweest? (in alfabetische volgorde - steden met hoofdletter zijn de tofste...)